Ads_700x200

niedziela, 20 sierpnia 2017

Obudowa do Magic MATRIX od podstaw

Witam,

Zaczynamy na poważnie, czyli pierwszy odcinek na temat obudowy do projektu Magic MATRIX ;) Jak mówiłem pokażę to w detalach i liczę, że każdy będzie w stanie odtworzyć to we własnym zakresie, tym bardziej, że materiały do wykonania obudowy są wszędzie wokoło nas. Oczywiście omawiane przeze mnie wizje i sposoby wykonania mają być tylko inspiracją do Waszych dalszych własnych pomysłów. Wierzę, że powstaną dużo lepsze obudowy niż moja tu prezentowana. Będę czekał na informacje od Was na temat budowy własnych tego typu konstrukcji i liczę na to, że się pochwalicie swoimi pracami na naszym przyjaznym forum: www.forum.atnel.pl w dziale DIY (projekty sprzętowe). Myślę, że warto zabierać się za takie prace, i pewnie każdy prawdziwy pasjonat. hobbysta doskonale mnie rozumie. Zatem czas start! ;)




oto filmiki:





;)

11 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł, ja po cichu stawiałem na ramkę z pojemnikami na lód (to też takie piksele), ale nie zgadłem. Doskonałe są pomysły w których można wykorzystać ponownie różne materiały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałem się że coś takiego można wykorzystać w tak szczytnym celu. Czy będzie możliwość zakupu płytki wyświetlacza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może na specjalne zamówienie z czasem oczekiwania na zebranie grupy zamówień - tak ... a to dlatego że płytka jest sporych rozmiarów i też niestety sporo kosztuje jej produkcja.

      Usuń
  3. Szkoda tylko, że nie każdy może sobie pozwolić na taką ramkę. U mnie w okolicy nie ma takiej firmy , z którą można by było "zagadać".

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja się piszę na 2 sztuki PCB + 2 sztuki PCB sterownika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mario takie ramki jako materiały ESD do transportu scalaków można kupić w sklepach wysyłkowych, koszt około 20-25PLN + wysyłka. To jest oczywiście ostateczność bo są to koszta,ale zawsze jakieś rozwiązanie to jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - nawet zdaje się w Farnel można je dostać jak coś

      Usuń
    2. Dzięki za informacje. Nie wiedziałem ,że jest taka możliwość.

      Usuń
  6. Dokładnie tak- Farnell ma spory wybór tego. Ale nie chciałem robić reklamy więc nie podawałem nazwy firmy:). Wystarczy wpisać " tacki TQFP ".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co to za reklama? jeśli ktoś ma źródło tych tacek to niech się chwali ile wlezie ;) niech inni też skorzystają ;)

      Usuń